mandag 22. august 2011

Den eneste ene?

Jeg er så heldig å ha flere bestevenner jeg..
Jeg vet at "beste" gjerne blir brukt om den ene vennen som står på førsteplass og regjerer framfor alle de stakkars vanlige vennene. Den ene som du kan stole på til døden, som stiller opp for deg uansett, som forteller deg når du har dårlig ånde, som elsker deg når du sikler dressing, som vet nytteverdien i en god shoppingrunde, som tar solidaritetssolarium når du har ligget altfor lenge og blitt knallrød, som tør å irettesette deg når du er urimelig, og som låner deg bilen sin mot bedre vitende.
Siden jeg har flere som glir rett inn i disse kategoriene, i tillegg til å lage egne nye kategorier hver eneste gang vi deler noe, har jeg funnet ut at mine bestevenner kunne utgjort et fantastisk vinnerlag der alle får plass på pallen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger