onsdag 9. mai 2012

Liste over ganske ålreite tanker

  1. I dag så jeg løvetann, noe som minnet meg på et bokprosjekt..
  2. Det er ikke lenge til lønning
  3. Rust som holder seg langs skjermene, på panseret, bagasjelokket og dørene er ikke trafikkfarlig.
  4. Ungene har ikke kranglet så mye i det siste
  5. Lange togturer i natten
  6. En prikkete kjole henger i stua og venter på finvær.
  7. Kollegaene mine har vent seg til meg, og smiler da jeg kommer.
  8. Gamlekollegaene mine, som jeg skal spise middag med i morgen
  9. Eksamenslesing og vin på hyttenurket til helgen
  10. Rene gulver i dag. Lenge siden sist.
  11. Snorkelyden til den gamle stivbente under stuebordet.
  12. Det har slutta å snø, jeg kan kanskje så valmuene snart
  13. Jeg har et lite knippe bestevenner som gjør hjertet mitt stort og varmt
  14. Jeg har funnet igjen adventsstaken og den siste julestrømpa, da kan jeg pakke bort jula.
  15. Fire hundre gram på en måned er mer enn ingenting.
  16. Baksmellen på skatten kunne vært større (om jeg hadde tjent mer)
  17. Lukta som kommer når du gnir syrinknopper i hånda
  18. Mamma
  19. Vann med glitter på, som smiler i sola
  20. Å tråkke på mose
  21. Når alle i huset sover, og jeg kan tenke tankene uten avbrytelser
  22. Harmonien i flerstemt sang
  23. Møte med en fremmed som setter gode spor i sjela
  24. Pannekaker til middag
  25. Gamle elever som fortsatt sender meldinger
  26. Brødrene mine
  27. Årstiden for pikniker er klar hvert øyeblikk
  28. Jeg har husket å leie lokale til førtiårslaget mitt allerede.
  29. Lyden av tulipanstilker som ruller mot hverandre minner meg om pappa
  30. Det gjør trekkspill også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger