tirsdag 13. november 2012

Liste over nye bra ting i tilfeldig rekkefølge...

  1. Skjerfet med stjerner som jeg ikke trodde jeg ønsket meg har blitt en innertier.
  2. Jeg har lært meg to nye julesanger.
  3. En god bunke oppgaver er fullført på jobb i dag. Og det er fortsatt litt lys igjen ute.
  4. Jeg har fått garasjeplass til Tyttebærbilen.
  5. Gamle kolleger som ringer meg for å fortelle om dårlige hårdager, pysj og revnede bukser.
  6. En god venninne som kommer på kaffe mens jr er på trening.
  7. Bonden har satt inn en voldsom ovn i spisestua, - jeg har fått meg yndlingsplass i huset!
  8. Jeg vet at jeg har en verdi.
  9. Mamma. Ja, jeg vet den ikke er ny. Men det er mamma vi snakker om her.
  10. Lønning i går, stiller i samme klasse som mamma. - Alltid velkommen.
  11. Kunstige blomster er også dekorative.
  12. Det er fortsatt såpass lenge igjen til jul at jeg kan rekke å lage noe fint til noen.
  13. Neste ukes lekseplan er ferdig laget.
  14. Ungene mine. De lærer meg noe hele tiden.
  15. En bok jeg har fått av fru Lea, som jeg gleder meg til å lese.
  16. Det er snart julekonserter.
  17. 9B på Vestfossen ungdomsskole.
  18. Fru Leas klokkertro på at det finnes noe bra i meg.
  19. Gamle Tunghørt er i fin form om dagen.
  20. Det er jaggu Bonden også.
  21. Gratis frukt på skolen, til dager der man har glemt nista si
  22. Jeg fikk vært en tur på Hyttenurket på søndag.
  23. Musikkprogrammer på tv.
  24. Tilbakemeldingene på skriveriene mine.
  25. Jeg klarer å lage en IOP.
  26. Det ligger vanter i bilen, i tilfelle jeg må fylle bensin på vei hjem.

Jeg kommer nok på noe mer. En annen dag.
Og Simen: Så herlig når dere vil ta meg med i dårlig-hår-og-pysjdagen deres! Blir det den offisielle Jane-dagen der oppe, kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger