torsdag 15. november 2012

.. Så hadde jeg mer til overs!

Jeg har sett og hørt BlomsterFinn i kveld. Såvidt.
Og jeg har snakket med en ekte forfatter, som i tillegg har signert to bøker til meg.
Så her starter min historie som krimleser.

Jeg kjente litt på følelsen, hvordan det må være å sitte på et kjøpesenter å signere bøker.
Egne bøker, med helt egne ord.
Og snakke med folk som har lest bøkene, og som anbefaler de videre.
Og så la jeg den følelsen pent tilbake i esken sin, i påvente av andre tider.

I tillegg gjorde jeg et vindusspylervæskekupp på Europris! Og det viste seg at jeg hadde mer til overs, så da kjøpte jeg noen nye tusjer. Og så hadde jeg mer til overs, så da kjøpte jeg adventskalendere. Og så hadde jeg mer til overs, og det tok jeg med meg på Kappahl.
Der brukte jeg nok resten.

Ute på parkeringa hadde jeg heldigvis hjelp til å fylle tanken med spylervæske. Jeg holdt lommelykta mens vi ble løsemiddelskada av dunsten. Tanken ble full, -tut og kjør.
Så nå har jeg full føyke på frontlyktspylerne, og det spruter heldigvis opp til frontruta, siden den tanken var et helt annet sted enn der vi fylte på.. Flaks at kuppet besto i tre kanner for en vanvittig lav sum da, så da er det bare å fylle en annen tank i morgen. Tror det tilbudet var spesielt for tyttebærbiler med flere spylevæsketanker.

Forresten. Spylevæsketanker...
Er det de tankene som dreier seg om spylevæske?
I så fall tror jeg det er avhengig av alder, posisjon, eventyrlyst og økonomi hvilke tanker det er.
For eksempel har jeg hørt om folk som drikker spylevæske i håp om å få den rette rusen.
Noen ville kanskje sagt: Jeg skjønner ikke hva slags tanker som svirrer i hodet på sånne?
Det er nok spylevæsketankene.

I morra er'e freddan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger