tirsdag 2. april 2013

Treningsblogg III (eller var det IV?)

Den fordømte pulsklokka virker ikke!
Det er litt avslørende at jeg ikke fant ut dette før jeg hadde eid den halvannen måned, men likevel.
Den ene knappen, som jo var det geniale med hele klokka, fungerer rett og slett bare som stoppeklokke. Jeg  fester reima under puppa, sjekker at batteriet er i, tar på meg klokka og venter på å lese av pulsen. Og klokka viser absolutt ingen puls.
Siden jeg kjenner at jeg puster, vet jeg jo at jeg er i live. Så det er nødt til å være røverkjøpet som faktisk var ei katte i en sekk. Uansett hvor mye jeg trykker på den ene knappen er det bare stoppeklokka som starter og stopper.
Arrgh. Skal jeg da altså være nødt til å gå på trening UTEN teknologi?
Ja, da får jeg vel bare stole på den gode, gamle peseteknikken da. Den som forteller meg at jeg snart besvimer om jeg ikke roer meg litt.
Det er bare det, at den har lett for å jukse meg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger