søndag 27. juli 2014

Den onde stemoren

Jeg har prøvd meg på rollen som "ond stemor", men er ikke så veldig flink.
På båtturen i går heiv jeg vann på Lisa, for å vise hvor slem jeg kan være. Jeg endte opp med ei halv tilitersbøtte over meg, og en triumferende Lisa. Hun er sannsynligvis litt raskere eller smartere enn meg. Jeg var i hvert fall våtere enn henne.

Men jeg er sterkere. Leggene mine ser ut som melkekartonger. Av en eller annen merkelig grunn har de (leggene altså) fått muskler som ser firkanta ut. Men Lisa lar seg liksom ikke skremme av store leggmuskler. Hva skulle jeg liksom bruke de til?

Så skulle vi sammelikne skille, siden jeg var sikker på at jeg var blitt mye brunere enn henne. Det viste seg at skillet hennes var tydeligere enn mitt, vi måtte få en utenforstående til å bedømme. Jeg triumferte likevel litt, for jeg er brunere på brystet enn henne.
Svaret jeg fikk, gjorde at jeg ser meg slått.

"Ja, jeg har lagt merke til at de fleste damer som er kommet i overgangsalderen er veldig brune på brystet!"

Jeg er ikke så god på den onde greia, så det ble med ett forsøk.

;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger