fredag 5. desember 2014

Ny bok er i ferd med å spire!

Nå er det bestemt.

Den neste boka kommer ut 8. mai 2015





Hagegynga om

BIL OG SÅNT

-En slags veibok






Det blir mye å skrive i forkant denne gangen, for veldig mange av historiene er aldri publisert, skriftlig. Jeg vet det går en del røverhistorier der ute.
Det er mulig de er sanne, alle som en.
Men tips meg gjerne om du har en av mine bilhistorier på lur. Jeg vil jo nødig glemme noen, når jeg først skal lage en egen bilbok, mener jeg!

Siden konseptet er at JEG skal skrive en bok om bilhold, har jeg funnet ut at det beste vil være om jeg tegner selv til denne boka.

Men du kan jo egentlig ikke tegne, Jane? -tenker du kanskje..
Nei, nettopp.
Da står tegningene i stil til bilholdet.
Så, da er vi vel innafor da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger