torsdag 5. februar 2015

Det er av tenåringer og halvfulle damer en skal høre det...

Jeg har striper i rompa. På tvers.
Selv om jeg hadde de sterkeste påstander og de beste intensjoner om trening i kveld, ser jeg nå at klokka har rast av sted mens jeg har holdt stand på samme plass i mange timer.

For de som har TV kan det nok virke rart at det går an. Å bli sittende låst i så mange timer. Uten å ha TV, da.
Men prøv å lage deg din egen webside helt uten erfaring.
Jeg kan trøste meg med at jeg har fått mye erfaring på området.
Selv om de helt fantastiske resultatene lar vente på seg.

Jeg innehar ikke den egenskapen å bare godta en mal som den er. Jeg skal bare endre litt her, og fikse litt der. Og dermed forsvinner teksten til et helt annet område, og sånn går no dagan.
Men nå tror jeg det skal funke på flere nivå, med linker i bilder og kryssende sider om hverandre.

Uansett bærer rompehuden min preg av å ha blitt flatsitti på en pinnestol siden klokka var fem.
Med unntak av kveldsmaten med Gutta Krutt, som i kveld lagde jubel i heimen. Hjemmesnekra burgere, laget på samarbeid og godvilje med to tenåringsgutter som benyttet anledningen til å måle krefter og hurtighet i trappa så osteskiver og salatbiter spratt, mens Mama Caos stekte i flere panner samtidig.
Mellom tygg og svelg fikk vi snakket om hvordan dagen hadde vært. Jeg fortalte at jeg snart var ferdig med å mekke egen webside, en for Ordboblene, og en for Hagegynga. 

Eldstemann mente det var på tide å skifte navn på bloggen min, siden Hagegynga er litt utilgjengelig for tiden. 

Han mente det nye navnet burde bli
PSYCHEDELLIC MA'M

Jeg forstår selvsagt ikke hvor han tar det fra.
Han la seg uten å spise opp..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger