mandag 2. februar 2015

Wordpress my Ass

Jeg jobber som en helt for å få en ny og freeeeesh layout til bloggen min.
Har jo hatt den samme siden starten i sommerferien for nesten fire år siden.
Klødde meg litt i hodet først.
Oppussing? Renovering?
Var liksom frista av Wordpress, den så proff ut.
Og de flinke har ofte Wordpress.
Lagde en enkel sak ut fra en ferdig mal, syns den kan gå an.
Men det er jo plent umulig å få lagt til sånne deleknapper til facebook, twitter og google+ !
Der skjønner jeg pointet med at det er de flinke som har Wordpress.
Det er klin umulig å få til for sånne som meg!

Dumme, dumme Wordpress har forklaringene sine på engelsk. Og med min tålmodighet er det dømt til å mislykkes.

Nei, takke meg til.
Trur jeg sletter hele driten igjen.
Og holder meg her.
Ellers klør jeg høl i hue'..


MEN.
Jeg har fått laget noen stilige flygeblader i dag.
Og jeg har forberedt uke sex, et prosjekt for niendeklassingene.
Og jeg har spist fiskesuppe hos mamma med minstemann.
Og hørt eldstemann i nynorske pronomen.
Så dagen har vært god den.
I tillegg starta dagen på armen til Kaptein Blikk.















DERFOR smiler jeg og tar kvelden.
Ganske fornøyd likevel.


<div id="F4B3E6E6-1CE9-40C3-B3270641BE67093B-9D4751B2-711A-4310-A36ACE875D6066DB"></div>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger