søndag 3. mai 2015

Alle gode ting.. Reisebrev nr 3 fra Edinburgh

Med blomster i håret

Nå sitter vi i klynger i hotellbaren, regnvåte, slitne og litt tomme i blikkene. Det har gått utover nattesøvn, kredittkort og leddbånd, vi er alle litt reduserte på en eller annen måte. Men de tilfredse sukkene som slipper fram mellom klirringen i tekopper og kaffekrus forteller at alt er helt innafor.
Gladgale pubgjester
Noen har vært inne i den Kongelige Residensen, det har blitt besøk i katedraler og veverier, runder i undergrunnen med historiefortellere, spaserturer opp åsen, fotografering ved borgen, øldrikking over alt og spising til vi har rulla videre. Og likevel har vi ikke rukket halvparten av hva som kunne vært interessant.

Her skal Skippern og jeg sitte en annen vår.
Eneste haken er at klimaet her virker litt tøffere enn hjemme. Det regner og blåser samtidig, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor skottene er relativt lyse i huden. 

Herlig butikkinnredning! En stol som er delt i to halve, og brukt som hyller...

Jeg måtte kjøpe meg en ny koffert i dag. Det er såpass.
Tror ikke jeg skal lage for mye tekst, jeg bare legger ut bilder. Rett og slett.



Rektorjakka ligger igjen hjemme. 

Dessert på Bella Italia... 

Bella Italia har maten jeg ikke glemmer...


Takk for turen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen til Hagegynga her. Jeg er glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger